Pogoji poslovanja
7. Načini plačila in plačilni pogoji
10. Odstop od pogodbe – vračilo blaga
11. Reklamacije in zamenjava blaga
12. Garancija za brezhibno delovanje stvari
13. Politika zasebnosti - varstvo osebnih podatkov
15. Varstvo pravic industrijske lastnine
16. Varnost nakupovanja v spletni trgovini
1. Ponudnik oz. prodajalec
DZS, založništvo in trgovina, d.d.
Dalmatinova ulica 2
1000 Ljubljana
Matična številka: 5132088000
Ident.št. za DDV: SI11111909
Elektronski naslov: spletna.trgovina@dzs.si
2. Pogoji poslovanja
Naročanje v spletni trgovini www.dzs.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) je možno samo za rezidente Republike Slovenije (osebe, ki imajo na območju Republike Slovenije stalno bivališče). Nerezidenti Republike Slovenije lahko podrobnejše informacije o načinu in pogojih nakupa pridobite na elektronskem naslovu spletna.trgovina@dzs.si.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1; Ur.l. RS 130/22), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika oziroma kupca ter poslovni odnos med njim in DZS, d.d. kot ponudnikom.
Storitve spletne trgovine lahko uporabljate kot gost ali pa se lahko registrirate. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba (podatki o tem se posredujejo ob registraciji in oddaji naročila). Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Priporočamo, da ima geslo najmanj 8 znakov, ki naj bodo kombinacija velikih in malih črk ter vsaj dveh številk. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine in pridobi pravico do nakupa. Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo ponudnik objavil na teh straneh.
Kupoprodajna pogodba/naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu v vsakem trenutku dostopna v njegovem uporabniškem profilu.
3. Postopek nakupa
Ob vstopu v spletno trgovino je obiskovalec anonimen. Dokler se ne prijavi v sistem, lahko uporablja vse funkcije, razen:
● potrditve naročila (za izvedbo nakupa so potrebni uporabnikovi osebni podatki),
● pregleda preteklih naročil (naročila so vezana na uporabnika),
● pregleda in spreminjanja osebnih podatkov uporabnika.
1. Iskanje izdelka
Najprej je potrebno izbrati izdelek, ki se ga želi kupiti. Poišče se ga lahko preko iskalnika, kjer se išče po različnih parametrih (naziv izdelka, šifra, EAN koda, opis izdelka …) ali pa se ga najde tudi znotraj »Kategorije izdelkov«.
Izdelke se doda v košarico s klikom na gumb "V košarico". Prikaže se stranska košarica, v kateri je povzetek izdelkov, ki jih kupec da v košarico. V primeru, da je gumb poimenovan »Izberi možnost«, se izbere eno od možnosti izdelka in se ga nato lahko doda v košarico. Naročilo se lahko odda s pritiskom na gumb »Pregled košarice« skladno z navodili spodaj oziroma nadaljuje z iskanjem in dodajanjem novih izdelkov v košarico. S klikom na gumb "X" ali »Nadaljuj z nakupovanjem« se lahko košarico zapre in ponovi iskanje izdelka. Tako se lahko doda večje število izdelkov v košarico.
2. Oddaja naročila
Naročilo se odda s klikom na ikono nahrbtnika na desni strani zgoraj, da se prikaže stranska košarica in klikom na gumb "Pregled košarice" se nadaljuje nakup. V stransko košarico se pride tudi preko gumba na izdelku »V košarico«. V stranski košarici se izbere gumb »Na zaključek nakupa« in začne se postopek oddaje naročila, ki je razdeljen na 5 korakov.
Korak »Košarica«
V tem koraku se vidi povzetek celotnega naročila. Na naslednji korak se pride s klikom na gumb »Na zaključek nakupa«.
Korak »Vaši podatki«
V tem koraku uporabnik izpolni podatke, ki jih spletna trgovina potrebuje za odpremo naročila.
Neregistrirani uporabnik ima možnost, da:
● se prijavi, če že ima registriran račun,
● nadaljuje kot gost,
● ustvari nov uporabniški račun (»Želim se registrirati«).
Pogoja za nadaljevanje v naslednji korak so uspešno izpolnjena polja in obvezno strinjanje s Pogoji poslovanja.
Registrirani uporabnik že vidi izpolnjene podatke za dostavo, ki pa jih lahko ureja s klikom na gumb »Uredi«. Tak uporabnik lahko v tem koraku doda tudi drug dostavni naslov.
Korak »Način dostave«
V tem koraku uporabnik izbere način dostave oz. prevzema naročila.
Korak »Način plačila«
V tem koraku uporabnik izbere, na kakšen način bo plačal naročilo.
Korak »Zaključek« (vsebuje povzetek naročila)
V tem koraku se prikaže povzetek naročila in sicer: naslov za račun, naslov za dostavo (če ni izbran osebni prevzem), izbran način dostave, izbran način plačila ter povzetek izdelkov, ki so v košarici. S klikom na gumb »Oddaj naročilo« se naročilo odda.
V vseh korakih se na desni strani prikazuje stolpec »Povzetek nakupa«, ki prikazuje naslednje podatke:
● izdelke, ki jih je uporabnik dal v košarico (količina, naziv, cena)
● delna vsota brez dostave
● strošek dostave
● pri nakupu ste prihranili
● skupaj za plačilo
● skupaj brez DDV
● DDV
● dodatne opombe
● gumb »Oddaj naročilo«
Če so vsi podatki pravilni in vsa obvezna polja izpolnjena, se lahko s klikom na gumb "Oddaj naročilo" naročilo odda. S tem kupec s prodajalcem sklene kupoprodajno pogodbo z obveznostjo plačila.
V primeru, da je bil kot način plačila izbran plačilo s kreditno kartico, se odpre še dodatno okno, v katerega se vnese podatke o kreditni kartici.
4. Zaključek naročila
Po zaključku naročila se prikaže okno s številko naročila. Kupec na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o oddaji naročila, ki vsebuje vse podrobnosti nakupa.
5. Prednaročila
Preko spletne trgovine se lahko naročajo knjige iz aktualne ponudbe prednaročil.
Prednaročila učbenikov in delovnih zvezkov
Preko spletne trgovine se lahko v prednaročilu naročijo učbeniki in delovni zvezki do roka, ki ga DZS, d.d. za posamezno leto objavi na spletni strani.
V primeru, da so vse knjige iz naročila dobavljive v celoti, se jih kupcem dostavi v roku 3 - 7 dni od prejema naročila. V kolikor ob naročilu vsaj ene knjige iz kupčevega naročila ni na zalogi, bo kupec knjige prejel med 20. in 31. avgustom posameznega leta.
V primeru, da je naročen učbenik oz. delovni zvezek razprodan oz. ni več dobavljiv, bo ponudnik kupca o tem obvestil. V kolikor je bil takšen učbenik oz. delovnik zvezek plačan s plačilno kartico, se kupnina vrne na kupčev račun.
6. Cene
Vse cene so izražene v € (EUR), razen če je izrecno napisano drugače. Cene v spletni trgovini so redne cene blaga, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Prednaročniška cena velja za naročila oddana do vključno datuma/roka za sprejem prednaročil, ki je naveden pri posamezni knjigi iz aktualne ponudbe prednaročil.
Cene uvoženih publikacij: cena, odtisnjena na publikaciji s strani tuje založbe oz. s strani dobavitelja iz tujine, velja za državo, v kateri je bila publikacija izdana in ne vključuje stroškov uvoza. Pri naročilu teh publikacij so veljavne cene, ki izhajajo iz ponudbe, naročilnice ali cenika prodajalca.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in plačilnimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo s klikom na gumb "Oddaj naročilo". Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
1. Fizične osebe
Vse spletne cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Popusti se ne seštevajo.
2. Pravne osebe
Cene za pravne osebe (B2B naročniki) v spletni trgovini so brez DDV oziroma je ta podatek izrecno naveden. Znesek DDV se prikaže pri končnem obračunu naročila.
7. Načini plačila in plačilni pogoji
1. Fizične osebe
Po povzetju
Kupec kupnino poravna dostavljavcu - Pošti Slovenije ob prevzemu blaga. Pošta Slovenije za posredovanje plačila zaračuna kupcu provizijo skladno s svojim cenikom.
S plačilnimi karticami
● Eurocard Mastercard
● Visa
● Maestro
● Visa electron
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika, enako se ne shranjujejo številke kreditne kartice za prihodnja naročila. Ob ponovnem nakupu je potrebno številko kreditne kartice ponovno vpisati. V primeru nepooblaščene uporabe vaše kreditne kartice pri nakupu se ravnajte po navodilih, ki vam jih določa izdajatelj vaše kreditne kartice.
Pomembno: Po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.
Pika kartica
● Zbiranje pik - modra, zelena in zlata Pika
● Unovčevanje pik - modra, zelena in zlata Pika
● Takojšnji popusti - modra, zelena in zlata Pika
● Nakup na obroke - zelena in zlata Pika
● Mesečni odlog plačila - zelena in zlata Pika
Plačilo pri naročilih iz aktualne ponudbe prednaročil po prednaročniških cenah
Skladno z Zakonom o enotni ceni knjige (Ur.l. RS št. 11/2014) je za prednaročila po prednaročniških cenah obvezno plačilo pred izidom knjige. Knjige v prednaročilu po prednaročniških cenah lahko kupec kupi le s takojšnjim plačilom z izbiro načina plačila plačilna kartica (skladno s točko 6.1), plačilo z Mercator Pika zeleno ali zlato kartico ali plačilo po predračunu. Šteje se, da je kupec plačilo po predračunu izbral, če pri oddaji naročila izbere način plačila »po povzetju«. V tem primeru kupec po e-pošti prejme predračun, ki ga mora plačati najpozneje do datuma, navedenega na predračunu. Plačilo po predračunu se lahko opravi z nalogom UPN prek spletne banke ali na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji.
Plačilo po predračunu
Kupec prejme predračun po elektronski pošti. Dostava blaga ali osebni prevzem je možen po prejemu plačila.
2. Pravne osebe
Redna prodaja: z rokom plačila 15 dni, prednaročniška prodaja: po predračunu.
Kupec po opravljeni storitvi po pošti prejme račun.
8. Način in čas dostave blaga
1. Dostava blaga iz zaloge
Čas dostave je odvisen od načina dostave blaga in časa naročila.
Vsa naročila sprejeta do 10. ure med delovnimi dnevi gredo v obdelavo še isti dan. Če je blago, ki ga kupec naroča, na zalogi, mu bo dobavljeno v roku 2-5 delovnih dni. Blago, ki ni na zalogi, bo dobavljeno v roku 7-10 delovnih dni.
Za naročila, ki so opravljena po 10. uri, se šteje, da so bila opravljena ob 7.00 uri prvega naslednjega delovnega dne.
Ponudnik si bo prizadeval, da bo blago kupcu dostavljeno v navedenih rokih, vendar ne odgovarja za zamudo pri dostavi, nastalo zaradi okoliščin na strani dostavljavca ali zaradi višje sile.
V primeru, da kupca ob dostavi ne bo doma, bo lahko paket prevzel na svoji pošti v roku 15 dni šteto od datuma prvega vročanja.
2. Dostava iz naslova šolskih prednaročil
V primerih šolskih prednaročil se blago dostavi takoj po prejemu v skladišče. Datum dobave blaga je naveden pri posameznem izdelku iz prednaročniške prodaje.
3. Dostava iz naslova prednaročil iz aktualne ponudbe prednaročil
Dostava izključno samo na osnovi pravočasnega plačila naročenega blaga, in sicer v petih (5) delovnih dneh od izida knjige.
9. Stroški dostave
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk blaga naročenega preko spletne trgovine je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo, velja za fizične in pravne osebe ter se razlikuje le glede na vrednost naročila in težo pošiljke.
Pošta Slovenije
● Pri naročilu blaga do 79,99 € stroški dostave bremenijo kupca in znašajo 3,95 € z DDV za enkratno dostavo oz. 7,00 € z DDV v primeru dostave blaga v dveh pošiljkah.
● Pri naročilu blaga v vrednosti nad 80 € (oz. v primeru promocije "Brezplačna poštnina" nad izbranim zneskom) stroške dostave za enkratno dostavo krije ponudnik.
V primeru, da kupec pri načinu plačila izbere plačilo po povzetju, mora kupec dostavljavcu Pošte Slovenije poleg kupnine in stroškov dostave ob prevzemu blaga plačati tudi provizijo za posredovanje plačila glede na odkupno vrednost, in sicer če je znesek odkupnine v vrednosti:
1. do 98,00 €, je provizija za posredovanje plačila 1,25 €,
2. nad 98,00 € in do 501,00 €, je provizija za posredovanje plačila 1,28 % od zneska odkupnine,
3. nad 501,00 €, je provizija za posredovanje plačila 5,90 € + 0,30 % od zneska odkupnine.
● V primeru da skupna teža pošiljke presega 20 kg, se kupcu zaračuna za vsak nadaljnji kilogram nad 20 kg še dodatnih 0,1251 € stroškov dostave.
Zgoraj navedene cene se lahko spremenijo skladno s cenikom Pošte Slovenije.
Prevzem v poslovalnici
Osebni prevzem je brezplačen in je možen v poslovalnici DZS Knjigarna in papirnica BTC, hala 8, Hrvaška ulica 4, 1000 Ljubljana od ponedeljka do sobote med 9.00 in 20.00 uro. Pogoj za osebni prevzem v poslovalnici je predhodno plačilo v spletni trgovini. Plačilo v poslovalnici ni mogoče.
Dostava v tujino
V primeru, da želite naročit v tujino oddajte povpraševanje na spletna.trgovina@dzs.si in pripravili vam bomo ponudbo za plačilo po predračunu.
Primer stroška dostave v tujino:
- blagovno pismo do 1 kg:
● za države Evropske unije: 11,38 €*,
● za države izven Evropske unije: 20,71 €*.
*Zgoraj navedene cene so okvirne in se lahko spremenijo skladno s cenikom Pošte Slovenije.
Podrobnejši cenik za mednarodni promet si oglejte na strani Pošte Slovenije - TUKAJ.
10. Odstop od pogodbe – vračilo blaga
1. Kupec
Fizične osebe
V primeru vračila blaga se le-to vrača na naslov: DZS, d. d., Spletna trgovina DZS, Likozarjeva ulica 1, 1538 Ljubljana. Vračilo blaga v poslovalnice DZS ni mogoče.
Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga, to je od dne, ko kupec pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali jo pridobi namesto njega tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec, prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Sporočilo o odstopu od pogodbe lahko kupec sporoči:
● na e-naslov: spletna.trgovina@dzs.si,
● pisno na naslov: DZS d.d. Ljubljana, Spletna trgovina DZS, Likozarjeva ulica 1, 1000 Ljubljana.
Šteje se, da je sporočilo o odstopu od pogodbe pravočasno, če ga kupec odda v roku iz prejšnjega odstavka. Za vračilo blaga lahko kupec uporabi obrazec za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Kupec mora blago prodajalcu vrniti najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano ter v nespremenjeni obliki in količini, razen če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Najkasneje v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe bo prodajalec kupcu vrnil tudi morebitno plačano kupnino, pod pogojem, da do takrat kupec vrne prodajalcu blago (nepoškodovano ter v nespremenjeni obliki in količini). Vračilo plačila ponudnik izvrši na transakcijski račun kupca, ki ga slednji sporoči prodajalcu na e-naslov spletna.trgovina@dzs.si.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je odprl varnostni pečat ter pri nakupu dostopov do e-vsebin.
Pravne osebe
Morebitne zahtevke pravnih oseb za vračilo blaga bo prodajalec obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine.
2. Ponudnik
Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma (v celoti ali delno) odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročenega blaga ni več na zalogi (računalniški sistemi zaloge avtomatsko preverjajo enkrat dnevno v jutranjih urah in izjemoma lahko poidejo tekom dneva), če ugotovi povečano plačilno rizičnost kupca ali če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji oziroma ne vsebuje vseh podatkov, ki bi bili potrebni za izvedbo naročila. V vseh takih in podobnih primerih bo kupec o morebitnem odstopu od pogodbe s strani ponudnika takoj obveščen po e-pošti oz. telefonu.
Ponudnik si skladno z določbami Zakona o enotni ceni knjige (ZECK, Ur.l. RS 11/2014) pridržuje pravico, da iz naslova prednaročila ne izdobavi knjige po prednaročniški ceni, če naročilo ni bilo pravočasno ali če kupnina ni bila plačana v roku (to je v roku, ki ga prodajalec navede pri posameznem prednaročilu oziroma najkasneje pred izidom knjige). V vseh takih in podobnih primerih bo kupec s strani ponudnika takoj obveščen po e-pošti oz. telefonu.
11. Reklamacije in zamenjava blaga
1. Reklamacije sprejemamo:
● na e-naslov: spletna.trgovina@dzs.si,
● na tel. številko: 080 80 51
2. Zamenjava blaga
V primeru zamenjave blaga se le-to vrača s priporočeno pošto na naslov: DZS, d. d., Spletna trgovina DZS, Likozarjeva ulica 1, 1000 Ljubljana. Zamenjava/vračilo izdelkov v poslovalnicah DZS ni mogoče. Predhodno mora kupec ponudnika o zamenjavi obvestiti na elektronski naslov spletna.trgovina@dzs.si in pridobiti potrditev ponudnika, da je zamenjava mogoča. V pošiljko, ki se vrača, kupec priloži obrazložitev, na kateri izdelek se zamenjava nanaša, in kopijo računa.
V primeru nakupa avdio, video posnetkov ali računalniškega programa kupec nima pravice do zamenjave, če je odprl varnostni pečat.
12. Garancija za brezhibno delovanje stvari
Za izdelke, ki zapadejo pod garancijo (tehnični izdelki) je veljavnost garancije skladna z garancijo, ki jo za izdelek zagotavlja proizvajalec, vendar najmanj 1 leto.
Za tovrstne izdelke bo kupec garancijski list prejel skupaj z izdelkom.
Uveljavljanje garancije je mogoče samo z računom
13. Politika zasebnosti - varstvo osebnih podatkov
Prosimo vas, da pozorno preberete našo politiko zasebnosti, ki vam daje natančen vpogled na področje osebnih podatkov. Če ne želite, da se vaši osebni podatki uporabljajo na način, opisan v tej politiki zasebnosti, je mogoče, da se na nekatere vaše zahteve ne bomo mogli odzvati. Svetujemo vam, da občasno ponovno preverite našo politiko zasebnosti, saj boste na ta način obveščeni o morebitnih spremembah. Za kakršnakoli vprašanja v zvezi z vašimi osebnimi podatki ali za preklic privolitve nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na spletna.trgovina@dzs.si.
1. Načini pridobivanja in vrste osebnih podatkov
Osebne podatke zbiramo od vas oziroma sprejemamo na različne načine, npr. tako, da to naredite prek našega spletnega obrazca, prek nagradnih iger, v katerih se boste odločili sodelovati, prek komunikacije z nami po različnih komunikacijskih kanalih in podobno.
Vaše osebne podatke lahko v omejenem obsegu zbiramo tudi, ko uporabljate našo spletno stran, tako v primeru, ko po njej zgolj brskate (na podlagi piškotkov, če ste jih sprejeli – o tem si lahko več preberete tukaj), kot tudi, če ste opravili nakup (izpolnili podatke, zahtevane v spletni trgovini).
Vaše osebne podatke lahko pridobivamo tudi prek družbenih omrežij in drugih marketinških orodij, kadar na njih javno objavljate svoj e-naslov, skladno z njihovimi politikami zasebnosti, ki predvidevajo neposredno trženje na vaš e-naslov.
Pripadajo vam vse pravice po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2, Ur.l. RS št. 163/22) in Splošni uredbi o varstvu podatkov – GDPR (Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES).
Osebni podatki se lahko uporabljajo skladno z zakonsko predvidenimi roki oziroma do preklica.
Ponudnik se obvezuje, da pridobljenih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam. Podatki, ki jih spletna trgovina zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine.
2. Katere osebne podatke zbiramo, za kakšne namene, in na kakšni pravni podlagi
1. Za namene pošiljanja obvestil in trženjskih aktivnosti o vas zbiramo naslednje podatke:
ime in priimek, naslov in poštno številko s krajem, datum rojstva, telefonsko številko, elektronski naslov in spol.
Marketinška obvestila vam bomo pošiljali na podlagi vaše privolitve. Če ste že naš kupec in niste ob nakupu ali kdaj kasneje izrecno odklonili pošiljanja tovrstnih obvestil, pa vam lahko obvestila pošiljamo na podlagi zakona (226. člen ZEKom-2).
Od prejemanja navedenih obvestil se lahko kadarkoli odjavite skladno z navodili za odjavo v posameznih prejetih obvestilih.
Če ste ob prijavi na novice označili, da želite obvestila prejemati na mobilno telefonsko številko, vam bomo obvestila pošiljali tako po običajnih SMS-sporočilih, kot tudi prek drugih aplikacij, kot so Viber ali WhatsApp. Če ste nam ob pristopu zaupali tudi svoj datum rojstva, bomo ta podatek uporabili za to, da vam ob vašem rojstnem dnevu lahko ponudimo ugodnost.
2. Za namene prodaje izdelkov v naši spletni trgovini kot tudi za namene izpolnjevanja naših obveznosti in pravic iz tega naslova o vas zbiramo naslednje podatke:
ime in priimek, naslov in poštno številko s krajem, datum rojstva, telefonsko številko, elektronski naslov in spol, številka naročila, datum naročila, način plačila, naslov plačnika, naslov za dostavo, podatke o nakupih in transakcijah (vrsta in število kupljenih in vrnjenih izdelkov, datum nakupa).
V tem primeru vaše osebne podatke zbiramo za izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka ste vi kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za izvajanje ukrepov na vašo zahtevo pred sklenitvijo pogodbe, v redkih primerih pa tudi na podlagi naših lastnih zakonitih interesov (npr. zaradi zavarovanja naših pravnih interesov, uveljavljanja pravnih zahtevkov, iz naslova zmanjševanja ali preprečevanja nastanka škode ipd.).
3. Za namene neposrednega komuniciranja z vami o vas zbiramo osnovne osebne podatke, kot so:
ime, priimek, naslov, e-naslov, telefonska številka, kot tudi podatke iz naslova podpore strankam (vprašanja, odgovori in podatki, ki nam jih posredujete v tem kontekstu), vaše fotografije, videoposnetke in komentarje, ki nam jih sami pošljete ali jih objavite; podatke z družbenih omrežij, ki nam jih posredujete s prijavo na spletni strani prek družbenih omrežij oziroma z interakcijo prek Facebook ali Instagram strani; vaše osebne podatke, ki nam jih posredujete z namenom svetovanja ali izvedbe nakupa v vašem imenu po telefonu s klicem na telefonsko številko 080 80 51 (kot so ime, priimek, telefonska številka, naslov za dostavo in drugi podatki, potrebni za izvedbo nakupa po telefonu), pri čemer se telefonski klic ne snema; vašo telefonsko številko (z izjemo plačljivih komercialnih številk ali številk izven Slovenije), na katero vam vrnemo nedogovorjeni klic, v tem primeru vaše številke ne hranimo in jo uporabimo izključno za povratni klic; druge podatke, ki nam jih posredujete v kontekstu svojega samoiniciativnega povpraševanja oziroma podatke, ki nam jih posredujete in se nanašajo na obdelavo vašega povpraševanja, reklamacije in drugih zahtevkov. Te podatke potrebujemo samo v času razreševanja vašega zahtevka in jih ne hranimo.
Vaše, v tej točki navedene, osebne podatke bomo obdelovali na podlagi našega zakonitega interesa (sledljivost vsebine komunikacije in izboljšanje naše ponudbe). Če želite, lahko komunikacijo z nami kadarkoli prekinete in tudi zahtevate izbris svojih osebnih podatkov. V nasprotnem primeru bomo vaše podatke hranili do izpolnitve namena, zaradi katerega so bili zbrani, praviloma do zaključka komunikacije oz. razrešitve vseh medsebojno odprtih zadev.
3. Obdelava na podlagi zakona in pogodbenih odnosov
V primeru, ko je zagotovitev osebnih podatkov pogodbena obveznost, obveznost, ki je potrebna za sklenitev in izvajanje pogodbe z upravljavcem (npr. nakup v spletni trgovini), ali zakonska obveznost, morate zagotoviti osebne podatke; v primeru, da osebnih podatkov ne zagotovite, z upravljavcem ne morete skleniti pogodbe, prav tako vam upravljavec ne more izvesti storitev oziroma dobaviti produktov po pogodbi, saj nima potrebnih podatkov za izvedbo pogodbe.
4. Obrazložitev zakonitih interesov upravljavca
Upravljavec o vas zbira osebne podatke tudi na podlagi lastnega zakonitega interesa, razen kadar nad takimi njegovimi interesi prevladajo vaši interesi ali temeljne pravice in svoboščine.
V primeru uporabe zakonitega interesa upravljavec opravi presojo skladno z GDPR.
Primer zakonitega interesa upravljavca je npr. preverjanje identitete v izogib goljufijam – četudi ne želite, da se vaši osebni podatki obdelujejo, bomo vašo identiteto preverili zato, da zaščitimo sebe kot tudi druge uporabnike naših storitev pred morebitnimi goljufijami.
5. Spletna stran in spletna trgovina
Ob vašem obisku spletne strani zbiramo določene podatke in sledimo vašim dejavnostim na spletu z namenom zagotavljanja delovanja, kakovosti in spremljanja splošnih statističnih informacij. Beležimo tudi podatke, povezane z vašo napravo in vašim operacijskim sistemom, vašim naslovom IP, spletnimi stranmi ali oglasi, ki jih vidite, podrobnostmi o vaših obiskih naših spletnih vsebin in družbenih omrežij, oglaševalskimi ali podobnimi identifikatorji ter vašimi spletnimi dejanji. Ti podatki so zbrani na avtomatizirane načine, kot so piškotki, piškotki tretjih oseb, spletni strežniki, slikovne pike in spletne oznake, in z demografskimi sredstvi, povezanimi s področji zanimanja in vsebinami, ko vizualizirate naše vsebine, uporabljate naše aplikacije, družbena omrežja, se obrnete na nas na kakršenkoli način ali z aplikacijo, odprete e-poštna sporočila, ki vam jih pošljemo ali jih v našem imenu pošljejo tretje osebe, in ko obiščete spletne strani ali omrežja tretjih oseb, na katerih so prikazani naši oglasi. Vzpostavimo lahko povezave med podatki, ki smo jih zbrali na avtomatizirane načine, kot so vaši podatki in vaša zgodovina brskanja, in drugimi z vami povezanimi podatki, ki smo jih pridobili.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke, pri čemer izvajamo vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico in dostave izdelkov.
6. Uveljavljanje pravic
Soglasje za uporabo osebnih podatkov lahko kadarkoli pisno prekličete na e-naslov spletna.trgovina@dzs.si. Imate pravico zahtevati dostop do svojih osebnih podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
14. Komunikacija
Ponudnik bo kupcu, ki je podal soglasje, z namenom neposrednega trženja, pošiljal oglase preko elektronskih sporočil, sms sporočil in po navadni pošti.
3. Oglasna elektronska sporočila bodo:
● nedvoumno in jasno označena kot oglasna sporočila,
● vsebovala popolne podatke o pošiljatelju,
● z jasno označenimi različnimi promocijskimi ali prodajnimi akcijami ter drugimi tržnimi tehnikami, z natančno specificiranimi pogoji udeležbe v njih,
● vključevala možnost odjave od prejemanja oglasnih sporočil; ponudnik bo odjavo uporabnika brez izjeme spoštoval.
15. Varstvo pravic industrijske lastnine
Na straneh spletne trgovine prikazane blagovne znamke in logotipi DZS, AKTA, ALEA, IFB, OBVLADAM, MODRA POMOČ, TAKO LAHKO, VEDEŽ, EPI READING BADGE, EPICENTER in OFFICE LINE so zaščitene blagovne znamke. Ničesar, kar vsebujejo te strani, ni mogoče šteti kot podelitev pravice do uporabe navedenih blagovnih znamk in logotipov, ter jih ni mogoče uporabljati brez predhodnega pisnega soglasja ponudnika.
16. Varnost nakupovanja v spletni trgovini
Celotno okolje spletnih strani spletne trgovine je zaščiteno. Komunikacija poteka po varnem SSL protokolu, s čimer so podatki, ki se v komunikaciji prenašajo, zaščiteni pred dosegom drugih uporabnikov interneta. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika.
17. Drugo
1. Zaščita otrok
Oglasna sporočila za otroke v spletni trgovini so primerna zanje (glede na starost) in ločena od iger in tekmovanj. Komunikacija namenjena otrokom je primerna njihovi starosti in ne izkorišča njihove zaupljivosti, pomanjkanje izkušenj ali občutek lojalnosti.
Brez dovoljenja enega od staršev ali zakonitega skrbnika:
● ponudnik ne bo sprejel naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok
● ponudnik ne bo sprejel kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.
Ponudnik ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljivi za otroke.
2. Odveza odgovornosti
Ponudnik si bo prizadeval k zagotavljanju ažurnosti podatkov, vendar ne odgovarja za morebitne napake ali netočnosti glede vsebine te spletne strani.
Če ponudnik zaradi hitrega spreminjanja lastnosti blaga iz ponudbe, rokov dobave ali cen ne bo uspel popraviti podatkov na spletnih straneh, bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
Ponudnik za vsebino mnenj in informacije v njih, ki jih napišejo obiskovalci, ne odgovarja.
Čeprav ponudnik poskuša zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, se vse fotografije obravnavajo kot simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
18. Promocijska koda
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdeš na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
Kako uporabim promocijsko kodo?
Promocijska niz znakov, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišete v Košarici v polje »Vnesite promocijsko kodo«. Po kliku na »Uporabite« se upošteva popust oziroma ugodnost.
19. Reševanje sporov
Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. Če stranki sporazuma ne bosta mogli doseči, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani, po slovenskem pravu.