Mercator Pika kartica
Imate Mercator Pika kartico? Izkoristite ugodnosti!
Pravila bonitetnega sistema - zbiranje in unovčevanje pik
Imate Mercator Pika kartico? Izkoristite ugodnosti!
✓ Zbiranje pik - modra, zelena in zlata Pika
✓ Unovčevanje pik - modra, zelena in zlata Pika
✓ Takojšnji popusti - modra, zelena in zlata Pika
✓ Nakup na obroke - zelena in zlata Pika
Pravila bonitetnega sistema veljajo enako za vse Pika kartice (modra, zelena in zlata) in so namenjene fizičnim osebam. Bonitetni sistem temelji na zbiranju in unovčevanju pik s Pika kartico, katere izdajatelj je Mercator d.o.o.
Pravila bonitetnega sistema - zbiranje in unovčevanje pik
Pravila bonitetnega sistema veljajo enako za vse Pika kartice in so namenjene fizičnim osebam. Bonitetni sistem temelji na zbiranju in unovčevanju pik s Pika kartico, katere izdajatelj je Mercator d.o.o.
Zbiranje in unovčevanje pik je možno v spletni trgovini www.dzs.si.
Bonitetna obdobja so časovno omejena na 3 mesece, in sicer:
- od 1. februarja do 30. aprila,
- od 1. maja do 31. julija,
- od 1. avgusta do 31. oktobra in
- od 1. novembra do 31. januarja.
Nakup, enak ali višji od 1 EUR, prinaša pike, ki se zbirajo na računu imetnika kartice.
Primer zbiranja bonitetnih pik:
- od 1,00 EUR do 1,99 EUR = 1 pika
- od 2,00 EUR do 2,99 EUR = 2 piki
Skupno število zbranih pik se ob vsakem nakupu izpiše na dokazilu o nakupu (račun). Bonitetne pike se samodejno seštevajo med karticami istega računa. Imetniki Pika kartice lahko stanje zbranih pik kadarkoli preverijo na blagajni, na portalu Moja Pika in v aplikaciji MOJ M.
Boniteta oziroma prihranek Pika kartice je izražen v obliki zbranih bonitetnih pik. Večje število pik prinaša večji prihranek oziroma popust v blagu, kar je razvidno iz preglednice bonitet. Ko dosežete določeno število pik, lahko unovčite vrednost bonitete za izbrani nakup.
Zbrane pike niso prenosljive v naslednje bonitetno obdobje. Izjemoma se v naslednje bonitetno obdobje prenese negativno stanje pik iz naslova reklamacij ali stroška zamenjave kartice.
Reklamacije v zvezi z bonitetnimi pikami je mogoče uveljavljati v roku 8 dni od nakupa ali prejema obvestila o obveznostih. Rešitev reklamacije (npr. storno nakupa) vpliva na spremembo (npr. storno) števila bonitetnih pik, pridobljenih iz naslova tega nakupa, poleg tega pa lahko vpliva tudi na stanje vseh zbranih bonitetnih pik, neodvisno od bonitetnega obdobja, v katerem so bile pike pridobljene ali unovčene. Za določene storitve se zaračunajo nastali stroški po veljavnih Stroških poslovanja Pika kartice.
Imetniku Pika kartice, ki posluje v skladu s pravili bonitetnega sistema in s pisnim obvestilom izdajatelju ne odpove kartice vsaj mesec dni pred iztekom veljavnosti, izdajatelj kartico avtomatično obnovi: modro Pika kartico za dobo 6 let, zeleno in zlato Pika kartico pa za dobo 4 let. Izdajatelj Pika kartice ne obnovi, če leto pred iztekom veljavnosti na njej ni evidentiranega nakupa. Prav tako je mogoče blokirati ali zavrniti ponovno izdajo Pika kartice prosilcu, ki krši Pravila bonitetnega sistema ali s svojim ravnanjem izdajatelju povzroča dodatne stroške.
Pika kartica je bonitetna kartica namenjena končnemu potrošniku, zato je njena uporaba omejena le za plačevanje nakupov blaga in storitev v obsegih gospodinjske uporabe, ne pa za namene pridobitne in poklicne dejavnosti.
Zbiranje pik
Pike je mogoče pridobiti le ob nakupu. Naknaden vpis ni možen.
Bonitetne pike je mogoče pridobiti pri plačilu nakupa s plačilno-kreditno Pika kartico, ob dokazilu da ste imetik Pika kartice (z vpisom podatkov v Pika portal) in z drugimi plačilno-kreditnimi karticami.
Pri nakupu na obroke se priznajo bonitetne pike le za vrednost prvega obroka, ki ga imetnik s kartico evidentira v Pika portalu na dan sklenitve pogodbe in poravna na dan zapadlosti.
Kdaj ne dobite pik?
Bonitetnih pik ni mogoče pridobiti:
- pri unovčevanju vrednostnih kuponov, pridobljenih na podlagi promocije, z unovčevanjem pik,
- s stroškom dostave,
- v primeru dostave na dom je bonitetne pike možno pridobiti le v primeru spletnega plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami, s PayPalom ali s plačilno kartico Pika. V tem primeru se po potrditvi naročila pokaže obvestilo za pripis pik, ki ga je treba potrditi. S potrditvijo boste preusmerjeni v PIka portal, kjer se identificirate ze uporabniškim imenom in geslom, nato se bo izvršil avtomatičen pripis pik. V primeru, da po potrditvi naročila niste izvedli koraka za pripis pik oz. nimate ustvarjenega profila v Pika portalu, bonitetne pike ne bodo pripisane,
- naknaden pripis pik na Pika kartico ni možen.
Unovčevanje pik
Unovčenje pik predstavlja popust pri nakupu blaga oziroma storitve. Sprava se registrirate v Pika portal, kjer nato izberete število pik, ki jih želite unovčiti. V primeru, da na kartici ni dovolj pik, bo unovčenje zavrnjeno. Ob unovčenju bonitetnih pik se unovčeno število pik odšteje od skupnega števila pik.
Vrednost prihranka glede na število zbranih pik:
Število zbranih pik | Vrednost prihranka v EUR |
600 | 20 |
1200 | 40 |
1800 | 100 |
2400 | 120 |
3000 | 140 |
3600 | 200 |
Za unovčenje so možni vsi večkratniki posameznega števila zbranih pik oziroma vrednosti bonitete.
Primer: Za zbranih 1200 pik boste lahko unovčili boniteto v vrednosti 40 €.
Na unovčeno vrednost prihranka ni možno pridobiti pik niti jih zamenjati za gotovino ali le delno unovčiti.
DZS d.d. ne prevzema odgovornosti za unovčene pike na izgubljenih ali ukradenih karticah.
Izguba pravice do unovčenja bonitetnih pik: v primeru neporavnanih obveznosti, ob preklicu kartice ali v primeru smrti nosilca osnovne kartice. Poplačila neporavnanih obveznosti ni mogoče opraviti s pridobljeno boniteto.
Predčasna zamenjava kartice (izguba, kraja, sprememba podatkov) je možna z unovčenjem pik po veljavnih Stroških poslovanja Pika kartice, kadar to imetnik Pika kartice pisno zahteva.
Vse informacije vezane na Pika kartico lahko pridobite na brezplačni telefonski številki 080 20 80 – Mercator podpora uporabnikom.
Izdajatelj Pika kartic, Mercator d.o.o., si pridržuje pravico spreminjanja bonitetnih pravil. Vse spremembe so javno objavljene na teh spletnih straneh.
Pravila bonitetnega sistema veljajo enako za vse Pika kartice za fizične osebe.
Nakup na obroke
Za plačila z izbiro do 6 obrokov je najnižji znesek nakupa blaga na obroke 100 €, najnižji znesek obroka pa 20 €.
Na obroke lahko opravite največ 10 nakupov.
Obročni nakup ni možen z družinsko Pika kartico. Kaj pa pike? Tudi pri obročnem plačilu jih boste prejeli, vendar le za prvi obrok, ki mora biti višji ali enak naslednjim obrokom.
Sklenitev pogodbe za obročno odplačevanje
Pogodbo za obročno odplačevanje sklenete z vnosom podatkov v Pika portal v postopku zaključka nakupa.
Takojšnji popusti
Če ste imetnik katerekoli Pika kartice vam, ob identifikaciji na Pika portalu, pripadajo takojšnji popusti na izdelke, ki so del promocije za imetnike Pika kartice v spletni trgovini www.dzs.si.
Kontakt
Vse informacije vezane na nakupni proces s Pika kartico v spletni trgovini www.dzs.si dobite na telefonski številki 080 80 51 – DZS podpora uporabnikom.
Vse informacije vezane na samo Pika kartico pa lahko pridobite na brezplačni telefonski številki 080 20 80 – Mercator podpora uporabnikom.
Pravila bonitetnega sistema veljajo enako za vse Pika kartice za fizične osebe.